team up 2 selected listening activities, Team up 2
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Team Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesTeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesPodręcznik, s. 14Podręcznik, s. 14Physical descriptions1Dopasuj opisy (a–d) do osób (1–4). Potem posłuchaj nagraniai sprawdź odpowiedzi.14Physical descriptions1Dopasuj opisy (a–d) do osób (1–4). Potem posłuchaj nagraniai sprawdź odpowiedzi.1412341234aLizzie is quitetalland quiteslim.She’s gotlong, curly, blonde hair,and shewearsglasses.bBen is quiteshortand slim. He’s got short,straight,black hair,a moustacheanda beard.His eyes are blue.cJake is very tall and very slim. He’s got short,spiky,red hair. He’s got greeneyes and he wears glasses.dEmma is short and quiteheavy.She’s gotwavy,brown hair and brown eyes.aLizzie is quitetalland quiteslim.She’s gotlong, curly, blonde hair,and shewearsglasses.bBen is quiteshortand slim. He’s got short,straight,black hair,a moustacheanda beard.His eyes are blue.cJake is very tall and very slim. He’s got short,spiky,red hair. He’s got greeneyes and he wears glasses.dEmma is short and quiteheavy.She’s gotwavy,brown hair and brown eyes.© Oxford University PressPHOTOCOPIABLE© Oxford University PressPHOTOCOPIABLETeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesTeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesPodręcznik, s. 14Podręcznik, s. 14215Uzupełnij opisy. Potem posłuchaj nagrania i sprawdź odpowiedzi.215Uzupełnij opisy. Potem posłuchaj nagrania i sprawdź odpowiedzi.NameZac EfronJobsinger / actorHeight1.78 mBuildslim1Zac Efron istalland13,4eyes2Agnieszka Radwanska is1´3She’s goteyes.NameAgnieszka Radwa nska´Jobtennis playerHeight1.72 mBuildquite slim. He’s got2hair and5,NameZac EfronJobsinger / actorHeight1.78 mBuildslim1Zac Efron istalland13,4eyes.2Agnieszka Radwa nska is1´3She’s goteyes.NameAgnieszka Radwa nska´Jobtennis playerHeight1.72 mBuildquite slim. He’s got2hair and5,and quite2, straight, red hair and4and quite2, straight, red hair and4.Podręcznik, s. 14Podręcznik, s. 14215Uzupełnij opisy. Potem posłuchaj nagrania i sprawdź odpowiedzi.215Uzupełnij opisy. Potem posłuchaj nagrania i sprawdź odpowiedzi.NameZac EfronJobsinger / actorHeight1.78 mBuildslim1Zac Efron istalland13,4eyes2Agnieszka Radwanska is1´3She’s goteyes.© Oxford University PressPHOTOCOPIABLENameAgnieszka Radwa nska´Jobtennis playerHeight1.72 mBuildquite slim. He’s got2hair and5,NameZac EfronJobsinger / actorHeight1.78 mBuildslim1Zac Efron istalland13,4eyes.2Agnieszka Radwa nska is1´3She’s goteyes.© Oxford University PressPHOTOCOPIABLENameAgnieszka Radwa nska´Jobtennis playerHeight1.72 mBuildquite slim. He’s got2hair and5,and quite2, straight, red hair and4and quite2, straight, red hair and4.Team Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesTeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesPodręcznik, s. 18Podręcznik, s. 18Vocabulary:Parts of the body1110Podpisz części ciała wyrazami z ramki. Potem posłuchaj nagraniai sprawdź odpowiedzi.armbodyearfeethandheadlegmouth necknoseVocabulary:Parts of the body1110Podpisz części ciała wyrazami z ramki. Potem posłuchaj nagraniai sprawdź odpowiedzi.armbodyearfeethandheadlegmouth necknose1671672382389451045910Podręcznik, s. 19Podręcznik, s. 19Listening4112David jest na obozie wakacyjnym. Rozmawia z przyjacielemprzez telefon. Posłuchaj nagrania i zakreśl odpowiedź a lub b.David is staying in … .aAylesburybLondon1He’s at a … camp.music and dance2At the camp, he’s doing a … course.3In the afternoons, he usually plays … .4His favourite activity is … .© Oxford University PressPHOTOCOPIABLEListening4112David jest na obozie wakacyjnym. Rozmawia z przyjacielemprzez telefon. Posłuchaj nagrania i zakreśl odpowiedź a lub b.David is staying in … .aAylesburybLondon1He’s at a … camp.music and dance2At the camp, he’s doing a … course.3In the afternoons, he usually plays … .4His favourite activity is … .© Oxford University PressPHOTOCOPIABLEasportsadanceafootballathe drama coursebdrama,bdramabtennisbthe discoasportsadanceafootballathe drama coursebdrama,bdramabtennisbthe discoTeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesTeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesPodręcznik, s. 24Podręcznik, s. 24Housework1116Dopasuj wyrażenia (a–l) do właściwych obrazków. Potemposłuchaj nagrania i sprawdź odpowiedzi.123Housework1116Dopasuj wyrażenia (a–l) do właściwych obrazków. Potemposłuchaj nagrania i sprawdź odpowiedzi.123456456789789101112101112abcdeclean the bathroomdo the cookingdo the dustingdo the ironingdo the shoppingfdo the washing-upglay / clear the tablehload / unload thedishwasheriload / unload thewashing machinejmake my bedkput the rubbish outltidy my bedroomabcdeclean the bathroomdo the cookingdo the dustingdo the ironingdo the shoppingfdo the washing-upglay / clear the tablehload / unload thedishwasheriload / unload thewashing machinejmake my bedkput the rubbish outltidy my bedroom© Oxford University PressPHOTOCOPIABLE© Oxford University PressPHOTOCOPIABLETeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesTeam Up Student’s Book 2 • Selected listening activitiesPodręcznik, s. 26Podręcznik, s. 26Apologizing and makingexcuses1118Posłuchaj nagrania i zakreśl właściwąodpowiedź. Potem posłuchaj nagrania jeszczeraz i powtórz je.1 DavidExcuse me, Mr Clarke.Mr CYes, David. What is it?DavidI’m sorry, but I haven’t got my1homework/English booktoday.Mr CWhere is it?DavidI left it2at home/on the bus.Mr CNever mind. You can3work with Emma/bring it tomorrow.DavidThanks, Mr Clarke.2 PamBenPamHi, Ben. Have you got my1CD/DVD?Oh, I’m sorry. It’s at2school/home.It doesn’t matter. Bring it back on3Saturday/Monday.Apologizing and makingexcuses1118Posłuchaj nagrania i zakreśl właściwąodpowiedź. Potem posłuchaj nagrania jeszczeraz i powtórz je.1 DavidExcuse me, Mr Clarke.Mr CYes, David. What is it?DavidI’m sorry, but I haven’t got my1homework/English booktoday.Mr CWhere is it?DavidI left it2at home/on the bus.Mr CNever mind. You can3work with Emma/bring it tomorrow.DavidThanks, Mr Clarke.2 PamBenPamHi, Ben. Have you got my1CD/DVD?Oh, I’m sorry. It’s at2school/home.It doesn’t matter. Bring it back on3Saturday/Monday.4121Posłuchaj nagrania i wpisz do tabelki wyrazy z ramki wewłaściwych kolumnach tabelki.don’tgo got home/ɒ/4564121Posłuchaj nagrania i wpisz do tabelki wyrazy z ramki wewłaściwych kolumnach tabelki.don’tgo got home/ɒ/456onphoto sorry/əʊ/stopon photo sorry/əʊ/stopgot123don’tgot123don’t© Oxford University PressPHOTOCOPIABLE© Oxford University PressPHOTOCOPIABLE
[ Pobierz całość w formacie PDF ]