X


tests ea starter, adventure 1,2,3

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
1-2
English Adventure Starter
WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELA
Test 1
Test 2
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i pokoloruj
obrazek.

PoproÊ uczniów, aby wyj´li kredki w nast´pujàcych
kolorach: niebieskim, czerwonym i zielonym.

Zadaniem uczniów b´dzie zgodnie z Twoimi poleceniami
pokolorowaç obrazek przedstawiajàcy dziewczynk´.
Powiedz:
Colour the head blue.
Colour the hands red.
Colour the feet green.
6 punktów
(2 punkty za ka˝dà poprawnie
pokolorowanà cz´Êç cia∏a)
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i zakreÊl
w∏aÊciwy obrazek.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na cztery rz´dy obrazków
przedstawiajàcych cz∏onków rodziny.

Zadaniem uczniów b´dzie zakreÊliç w ka˝dym rz´dzie
obrazek przedstawiajàcy cz∏onka rodziny, którego nazw´
za chwil´ wymienisz. Powiedz:
Number one. Circle mum.
Number two. Circle grandad.
Number three. Circle sister.
Number four. Circle dad.
4 punkty
2. Wska˝ i powiedz.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na obrazek
przedstawiajàcy ch∏opca.

Zadaniem uczniów b´dzie wskazywaç poszczególne
cz´Êci cia∏a ch∏opca i mówiç ich nazwy.

Uwaga!
To çwiczenie sprawdza umiej´tnoÊç mówienia
i jego celem powinno byç przede wszystkim
odpowiednie zmotywowanie uczniów. Szczegó∏owy
sposób przeprowadzenia çwiczenia pozostawiamy
w gestii nauczyciela, bo on najlepiej b´dzie potrafi∏
dopasowaç çwiczenie do swoich uczniów i warunków,
w jakich uczy. Poni˝ej przedstawiamy jedynie kilka
propozycji przeprowadzenia çwiczenia:
– uczniowie mogà pojedynczo podchodziç do stolika
nauczyciela, wskazywaç na obrazku poszczególne
cz´Êci cia∏a ch∏opca i nazywaç je – wówczas oceny
dokonuje nauczyciel;
– uczniowie mogà pracowaç w parach – w takim
przypadku jeden uczeƒ wskazuje cz´Êci cia∏a ch∏opca
i mówi odpowiednie s∏owa, a drugi uczeƒ sprawdza
poprawnoÊç wykonania zadania;
– nauczyciel mo˝e poprosiç uczniów, aby mówili na g∏os
odpowiednie s∏owa (ca∏à klasà, w grupach, rz´dami,
z podzia∏em na ch∏opców i dziewczynki); oceny
dokonuje nauczyciel.
4 punkty
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.
2. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i znajdê.

Powiedz uczniom, ˝e b´dziesz wymieniaç nazwy
cz∏onków rodziny widocznych na obrazkach.

Zadaniem uczniów b´dzie narysowaç lini´ biegnàcà
od rysunku kredki, który znajduje si´ po lewej stronie,
do obrazka przedstawiajàcego cz∏onka rodziny, którego
nazw´ za chwil´ wymienisz. Powiedz:
Number one. Find dad.
Number two. Find sister.
Number three. Find mum.
Number four. Find brother.
Number five. Find granny.
Number six. Find grandad.
6 punktów
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10
4
© Pearson Education Limited, 2005
3-4
English Adventure Starter
WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELA
Test 3
Test 4
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i zakreÊl
obrazki.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na szeÊç rz´dów
obrazków przedstawiajàcych przedmioty w klasie.

Zadaniem uczniów b´dzie zakreÊliç w ka˝dym rz´dzie
obrazek przedmiotu, którego nazw´ za chwil´
wymienisz. Powiedz:
Number one. Circle the small table.
Number two. Circle the big chair.
Number three. Circle the big pencil.
Number four. Circle the small rubber.
Number five. Circle the big pencil case.
Number six. Circle the small book.
6 punktów
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i zakreÊl
obrazki.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na pi´ç rz´dów
obrazków przedstawiajàcych zwierz´ta. W ka˝dym
rz´dzie znajduje si´ dziesi´ç obrazków.

Zadaniem uczniów b´dzie zakreÊliç takà liczb´ zwierzàt,
jakà za chwil´ podasz. Powiedz:
Number one. Circle seven cats.
Number two. Circle nine birds.
Number three. Circle six rabbits.
Number four. Circle eight dogs.
Number five. Circle five horses.
5 punktów
2. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i narysuj.

PoproÊ uczniów, aby narysowali przedmioty, które
b´dziesz opisywaç. Powiedz:
Number one. Draw two pencils.
Number two. Draw three rubbers.
Number three. Draw four books.
Number four. Draw one chair.
4 punkty
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.
2. Wska˝ i powiedz.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na obrazki
przedstawiajàce kota, ptaka, królika, psa i konia.

Zadaniem uczniów b´dzie wskazywaç poszczególne
zwierz´ta i mówiç ich nazwy.

Uwaga!
To çwiczenie sprawdza umiej´tnoÊç mówienia
i jego celem powinno byç przede wszystkim
odpowiednie zmotywowanie uczniów. Szczegó∏owy
sposób przeprowadzenia çwiczenia pozostawiamy
w gestii nauczyciela, bo on najlepiej b´dzie potrafi∏
dopasowaç çwiczenie do swoich uczniów i warunków,
w jakich uczy. Poni˝ej przedstawiamy jedynie kilka
propozycji przeprowadzenia çwiczenia:
– uczniowie mogà pojedynczo podchodziç do stolika
nauczyciela, wskazywaç na kartce poszczególne obrazki
i nazywaç je – wówczas oceny dokonuje nauczyciel;
– uczniowie mogà pracowaç w parach – w takim
przypadku jeden uczeƒ wskazuje obrazek i mówi
odpowiednie s∏owo, a drugi uczeƒ sprawdza
poprawnoÊç wykonania zadania;
– nauczyciel mo˝e poprosiç uczniów, aby mówili na g∏os
odpowiednie s∏owa (ca∏à klasà, w grupach, rz´dami,
z podzia∏em na ch∏opców i dziewczynki) – oceny
dokonuje nauczyciel.
5 punktów
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10
© Pearson Education Limited, 2005
5
5-6
English Adventure Starter
WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELA
Test 5
Test 6
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i zakreÊl
obrazki.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na szeÊç rz´dów
obrazków przedstawiajàcych zwierz´ta morskie.

Zadaniem uczniów b´dzie zakreÊliç w ka˝dym rz´dzie
obrazek zwierz´cia morskiego, którego nazw´ za chwil´
wymienisz. Powiedz:
Number one. Circle the crab.
Number two. Circle the starfish.
Number three. Circle the fish.
Number four. Circle the starfish.
Number five. Circle the shell.
Number six. Circle the happy starfish.
6 punktów
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i po∏àcz.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na obrazki
przedstawiajàce dziewczynk´ i osiem zabawek.

Powiedz, ˝e b´dziesz wymieniaç nazwy zabawek, które
nale˝à do dziewczynki. Zadaniem uczniów b´dzie
po∏àczyç liniami rysunek przedstawiajàcy dziewczynk´
z rysunkami zabawek, których nazwy b´dziesz
wymieniaç. Powiedz:
I’ve got a doll.
I’ve got a train.
I’ve got a ball.
I’ve got a boat.
I’ve got a yo-yo.
I’ve got a kite.
6 punktów
2. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i pokoloruj
obrazki.

PoproÊ uczniów, aby przygotowali kredki w
nast´pujàcych kolorach: ró˝owym, pomaraƒczowym,
fioletowym i bràzowym.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na obrazki
przedstawiajàce: muszl´, rozgwiazd´, ryb´ i kraba.

Zadaniem uczniów b´dzie pokolorowaç obrazki zgodnie
z Twoimi poleceniami. Powiedz:
Colour the shell pink.
Colour the fish purple.
Colour the starfish orange.
Colour the crab brown.
4 punkty
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.
2. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i pokoloruj
obrazki.

PoproÊ uczniów, aby przygotowali kredki
w nast´pujàcych kolorach: czerwonym, ró˝owym,
niebieskim i bràzowym.

Zadaniem uczniów b´dzie pokolorowaç obrazki zgodnie
z Twoimi poleceniami. Powiedz:
Colour the ball red.
Colour the car pink.
Colour the boat blue.
Colour the teddy bear brown.
4 punkty
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10
6
© Pearson Education Limited, 2005
7-8
English Adventure Starter
WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELA
Test 7
Test 8
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i narysuj
symbol
J
lub
L
.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na obrazek
przedstawiajàcy ch∏opca i rysunki produktów
spo˝ywczych.

Zadaniem uczniów b´dzie narysowaç weso∏à buêk´ obok
obrazków przedstawiajàcych produkty spo˝ywcze
i potrawy, o których b´dziesz mówiç:
I like...,
a smutnà
obok tych obrazków, o których b´dziesz mówiç:
I don’t
like...
Powiedz:
I like bread.
I don’t like pears.
I like cake.
I like apples.
I like chicken.
I don’t like eggs.
I don’t like bananas.
7 punktów
1. Wys∏uchaj poleceƒ nauczyciela i zakreÊl
w∏aÊciwe obrazki.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na obrazek
przedstawiajàcy pla˝´.

Zadaniem uczniów b´dzie zakreÊliç na obrazku
przedmioty, których nazwy za chwil´ wymienisz.
Powiedz:
Circle the banana.
Circle the big shell.
Circle the cat.
Circle the pencil case.
Circle the crab.
5 punktów
2. Popatrz na çwiczenie 1, wys∏uchaj poleceƒ
nauczyciela i pokoloruj obrazek.

PoproÊ uczniów, aby przygotowali kredki
w nast´pujàcych kolorach: ró˝owym, niebieskim,
pomaraƒczowym, czerwonym i ˝ó∏tym.

Zadaniem uczniów b´dzie pokolorowaç obrazek
w çwiczeniu 1 zgodnie z Twoimi poleceniami. Powiedz:
Colour the ball pink.
Colour the bag blue.
Colour the book orange.
Colour the apple red.
Colour the boat yellow.
5 punktów
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.
2. Wska˝ i powiedz.

PoproÊ uczniów, aby popatrzyli na obrazki
przedstawiajàce produkty spo˝ywcze.

Zadaniem uczniów b´dzie wskazywaç poszczególne
produkty i mówiç ich nazwy.

Uwaga!
To çwiczenie sprawdza umiej´tnoÊç mówienia
i jego celem powinno byç przede wszystkim
odpowiednie zmotywowanie uczniów. Szczegó∏owy
sposób przeprowadzenia çwiczenia pozostawiamy
w gestii nauczyciela, bo on najlepiej b´dzie potrafi∏
dopasowaç çwiczenie do swoich uczniów i warunków,
w jakich uczy. Poni˝ej przedstawiamy jedynie kilka
propozycji przeprowadzenia çwiczenia:
– uczniowie mogà pojedynczo podchodziç do stolika
nauczyciela, wskazywaç na kartce poszczególne obrazki
i nazywaç je – wówczas oceny dokonuje nauczyciel;
– uczniowie mogà pracowaç w parach – w takim
przypadku jeden uczeƒ wskazuje obrazek i mówi
odpowiednie s∏owo, a drugi uczeƒ sprawdza
poprawnoÊç wykonania zadania;
– nauczyciel mo˝e poprosiç uczniów, aby mówili na g∏os
odpowiednie s∏owa (ca∏à klasà, w grupach, rz´dami,
z podzia∏em na ch∏opców i dziewczynki) – oceny
dokonuje nauczyciel.
3 punkty
OCENIANIE:
Policz liczb´ wszystkich poprawnych
odpowiedzi i zakreÊl odpowiadajàcà jej liczb´ gwiazdek
na dole strony.

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10

0-3
✩✩
4-6
✩✩✩
7-10
© Pearson Education Limited, 2005
7
1
Wys∏uchaj poleceƒ
nauczyciela i pokoloruj
obrazek.
English Adventure Starter
Test 1
NAME: ..............................................................
CLASS: .............................................................
2
Wska˝ i powiedz.
?
?
?
?
0

3
4

6
7

10
8
Photocopiable © Pearson Education Limited, 2005
UNIT
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shinnobi.opx.pl
  • Drogi uĹźytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.